توزیع بسته «مهر تحصیلی» ‌بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بهار
کد خبر: 3754278
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

توزیع بسته «مهر تحصیلی» ‌بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بهار

گروه اجتماعی ــ کارشناس فرهنگی و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از توزیع ۱۰۰ بسته «مهر تحصیلی» در مدارس این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بهار

مهدی رباطی‌فخار، کارشناس فرهنگی و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از توزیع 100 بسته «مهر تحصیلی» در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌ها به ارزش 50 هزار تومان بین دانش‌آموزان نیازمند که توسط کمیته امداد و اداره بهزیستی شناسایی شده بودند، توزیع شد.
وی افزود: این بسته‌ها شامل لوازم التحریر چندین دفتر، مداد، خودکار، جامدادی و ... بوده است.
رباطی‌‌فخار هم‌چنین از برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم در 11 امامزاده این شهرستان و روستاهای اطراف برگزار شد، هم‌چنین مراسم شیرخوارگان حسینی، لبیک یا حسین و همایش احلی من العسل در این شهرستان همزمان با سراسر استان برگزار شد، مراسم «رهروان زینبی» نیز در روز سوم عاشورا به همت هیئت رزمندگان ویژه بانوان برگزار شد.
وی اشاره کرد: 3 مبلغ اعزامی از قم در مراسم عزاداری‌های شهرستان حضور داشته و به سخنرانی مباحث عاشورا می‌پردازند.
کارشناس فرهنگی و امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار یادآور شد: به کمک خیرین در مقر آیت‌الله بهاری هر شب در دهه اول محرم به طور میانگین برای 400 الی 500 نفر اطعام دهی انجام شد که این اطعام دهی از محل موقوفات و کمک خیرین تامین شد.
وی هم‌چنین اعلام کرد: در روز سوم عاشورا 2 هزار و 500 نفر از بانوان شرکت کننده در مراسم رهروان زینبی در این شهرستان اطعام داده شدند.
انتهای پیام

captcha