تلاش برای فرهنگ‌سازی حفظ قرآن در كشور/ نمره خوب سازمان اوقاف در این فعالیت
کد خبر: 3754307
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
محمدی مطرح كرد:

تلاش برای فرهنگ‌سازی حفظ قرآن در كشور/ نمره خوب سازمان اوقاف در این فعالیت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس سازمان اوقاف با بیان اینكه اولویت نخست امسال این سازمان تربیت حافظان قرآن است، هدف از این كار را فرهنگ‌سازی حفظ قرآن در كشور برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه كشور، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن كه قریب 7 سال است كه این سازمان اجرا می‌کند، گفت: میزان موفقیت اوقاف را در اجرای این طرح باید از دستگاه‌های نظارتی پرسید.
وی با بیان اینكه البته دستگاه‌های نظارتی به سازمان اوقاف و امور خیریه میان دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی نمره خوبی داده‌اند، افزود: امسال اولویت نخست سازمان اوقاف و امور خیریه تربیت حافظان قرآن انتخاب شده است.
محمدی ادامه داد: هدف از این اولویت‌گذاری این بود كه هم حفظ قرآن در كشور فرهنگ‌سازی شده و هم نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در كشور توجه بیشتری شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه كشور یادآور شد: در این راستا از تمام مدیران و معاونان سازمان تربیت حافظان را مطالبه كرده و آن را تبدیل به یک برنامه كردیم و در ارزیابی عملكرد مدیران خود هم این مسئله را لحاظ خواهیم كرد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۹
0
0
آخه چه کارنامه خوبی هر چند که نظر بنده رو ثبت نمی کنید اما اینا همش حرفه این قاریان و حافظانی که میان تو مسابقات شرکت میکنند
همش حاصل تلاش و زحمات خودشونه نه اوقاف
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۳
0
0
سلام خسته نباشید چرا عکس از مسابقات سراسری خانم ها رو ساییتون نیست
captcha