بهره‌مندی ۹۸۰ خانوار سیستان‌وبلوچستانی از تسهیلات عشایری
کد خبر: 3754371
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

بهره‌مندی ۹۸۰ خانوار سیستان‌وبلوچستانی از تسهیلات عشایری

گروه اجتماعی - مدیرکل امور عشایری سیستان و بلوچستان گفت: امسال در قالب طرح زنجیره تولید گوشت قرمز، ۹۸۰ خانوار از عشایر استان از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ارزان قیمت بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 980 خانوار سیستان‌وبلوچستانی از تسهیلات عشایری

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور عشایری استان، حمید طوقی گفت: امسال در قالب طرح زنجیره تولید گوشت قرمز، 980 خانوار از عشایر استان از تسهیلات 10 میلیون تومانی ارزان قیمت بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل امور عشایری استان ادامه داد: این تسهیلات با هدف افزایش و حفظ تولیدات دامی و افزایش درآمد خانوارهای عشایری از محل اعتبارات خشکسالی تامین شده است.
وی افزود: مطابق بند «ب» قانون برنامه ششم توسعه و اختصاص قسمتی از اعتبارات بر درآمد ارزش افزوده سال گذشته به عشایر، 151 پروژه در قالب پروژه های تامین آب از قبیل انتقال آب با لوله، حفر چاهک و تانکر ثابت با چهار میلیارد و600 میلیون تومان اعتبار در مناطق عشایری استان اجرا شد.
طوقی اظهار کرد: با توجه به استمرار بحران چند ساله خشکسالی در استان و تاثیر آن بر مرتع و زندگی عشایر، نیاز ضروری و عمده خانوارهای عشایری در دو قسمت تأمین آب و علوفه دامی است و با اختصاص اعتبارات مناسب و همکاری دیگر دستگاه‌ها درباره اجرای پروژه در مناطق عشایری امکان گذر از این بحران میسر می‌شود.

انتهای پیام

captcha