كتاب روایت زندگی «شهید حججی» در شیراز رونمایی می‌شود
کد خبر: 3754387
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

كتاب روایت زندگی «شهید حججی» در شیراز رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «سربلند؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی» و نشست صمیمی با محمدعلی جعفری نویسنده این اثر در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، 19 مهرماه شهر شیراز میزبان محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «سربلند؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی» خواهد بود تا علاوه بر رونمایی این اثر، دوستداران کتاب شیرازی در نشستی صمیمی با این نویسنده دیدار و گفت‌و‌گو کنند.
در این نشست که با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی و پاتوق کتاب شیراز برگزار می‌شود، جشن امضای کتاب سربلند نیز انجام می‌شود.
رونمایی و جشن امضا کتاب سربلند روز پنج‌شنبه، 19 مهرماه ساعت از ساعت 10 صبح در پاتوق کتاب شیراز به نشانی خیابان صورتگر، نبش کوچه 8 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
بنا بر این گزارش، کتاب خوش آوازه «سربلند» روایتی مستند و داستانی از کودکی تا شهادت محسن حججی است که در کمتر از ۱۰ روز به چاپ سوم و تیراژ ۷۵۰۰ نسخه رسیده است.
این اثر مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی این شهید مدافع حرم آشنا می‌کند و از زوایای دید مختلف از جمله خانواده، دوستان و همرزمان به معرفی شهید جهادگر محسن حججی می‌پردازد.
علاوه بر آن، این کتاب اسناد، تصاویر و دلنوشته های شهید حججی را نیز دربردارد که به جذابیت آن افزوده است. نام این کتاب از فرازهای بیانات مقام معظم رهبری پس از شهادت شجاعانه شهید حججی گرفته شده است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۳
0
0
سلام مواردی که در کتاب نقل شد در شان شهیدنیست لطفا با پدر همسر شهید وعموی شهید تماس بگیرید نگرانند
احمد کودزری فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۰
0
0
جناب آقای محمد علی جعفری
ما فرهنگیان اراک
سپاس و تشکر وقدردانی خودرا از این بابت اعلام می نماییم.
خداقوت
جزاکم الله خیرا
۹۷/۷/۲۳
احمد کودزری فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱
0
0
جناب آقای محمد علی جعفری
ما فرهنگیان اراک
سپاس و تشکر و قدردانی خودرا از این بابت اعلام می نماییم.
خداقوت
captcha