اجرای پویش مردمی «هر ورقش دفتریست» در یزد
کد خبر: 3754516
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

اجرای پویش مردمی «هر ورقش دفتریست» در یزد

گروه اجتماعی- رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان یزد از اجرای پویش مردمی «هر ورقش دفتریست» با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در یزد خبر داد.

اجرای پویش مردمی «هر ورقش دفتریست» در یزد

مهدی نشاسته گر، رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از اجرای پوش مردمی «هر ورقش دفتریست» به صورت نمادین از 15 لغایت 20 مهر در یزد خبر داد و اظهار کرد: این طرح با شعار «قطره‌های عاطفه در برگه‌های باطله» و با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در یزد در حال اجراست.
وی افزود: این طرح خداپسندانه با مشارکت و همکاری صداوسیما، شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری، سازمان پسماند و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند از ساعت هفت صبح تا 19 شب با ایجاد پایگاه‌هایی در سطح شهر یزد اجرا می‌شود.
نشاسته گر بیان کرد: تعداد ده پایگاه در سطح شهر و کانکس‌های مرتبط با جمع‌آوری پسماندها در محلات مختلف آماده دریافت اقلام بازیافتی همچون دفتر و کتاب باطله، مقوا و... هستند که عواید حاصل از این طرح برای تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.
وی یادآور شد: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند برای آگاهی بیشتر از این طرح با شماره تلفن 137 تماس حاصل فرمایند، ضمناً شماره حساب 1811 برای دریافت کمک‌های اهدایی مردمی نوع‌دوست استان یزد در این طرح در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام

captcha