تقدیر از 60 برگزیده بخش هنری، ادبی و فناوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3754536
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

تقدیر از 60 برگزیده بخش هنری، ادبی و فناوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه سلامت ــ مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امروز با تقدیر از برگزیدگان بخش هنری، ادبی و فناوری آغاز می‌شود.

60 برگزیده بخش هنری، ادبی و فن‌آوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تقدیر می‌شوندبه گزارش خبرنگار ایکنا، در نخستین روز از مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، که از امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در مجتمع زیباکنار استان گیلان آغاز می‌شود از برگزیدگان بخش‌های ادبی، هنری و فناوری با اهدای لوح و جوایز تقدیر می‌شود.
 
آیین اختتامیه نخست بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت از ساعت 18:30 دقیقه امروز در سالن اجتماعات جام جم مجتمع زیباکنار آغاز می‌شود که در این مراسم طی هفت مرحله از برگزیدگان و نفرات نخست تا هنری، ادبی و فناوری تجلیل می‌شود.

در این مراسم که به عنوان یکی از سه آیین اختتامیه جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت برگزار می‌شود قرار است از برگزیدگان رشته‌های شعر و داستان در سه رده اساتید، کارکنان و دانشجویان تقدیر می‌شود. همچنین در بخش دیگری از این آیین قرار است از برگزیدگان رشته‌های نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی در هر سه رده تجلیل شود.

اهدای جوایز بخش هنری در چهار مرحله و تقدیر از برگزیدگان رشته‌های خوشنویسی، معرق و منبت، تذهیب، طراحی پوستر، نقاشی، نقاشی خط و عکاسی، فیلم کوتاه، تئاتر صحنه‌ای، کمیک استریپ در سه رده اساتید، دانشجویان و کارکنان از دیگر برنامه‌های این مراسم است که درمجموع این چهار مرحله از ۶۰ نفر برگزیده رشته‌های مختلف تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

پایان‌بخش آیین اختتامیه نخست جشنواره، اهدای جوایز بخش فناوری است. در این بخش از برگزیدگان رشته‌های تولید اپلیکیشن و ربات و همچنین کانال‌های مجازی قرآنی در سه رده دانشجویان، کارکنان و اساتید با اهدای لوج و جوایزی تقدیر می‌شود.

مرحله نهایی بزرگ‌ترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت با عنوان بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی از امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به طور رسمی در مجتمع فرهنگی‌ــ آموزشی و رفاهی زیباکنار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور بیش از یک‌هزار نفر شرکت‌کننده آغاز می‌شود.
انتهای پیام
captcha