تجلیل از خادمان راهیان نور در گچساران
کد خبر: 3754571
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

تجلیل از خادمان راهیان نور در گچساران

گروه اجتماعی ـ از ۱۳۵ نفر از خادمان شهدا در قالب طرح راهیان نور در گچساران تجلیل شد.

تجلیل از خادمان راهیان نور در گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدظهرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران روز گذشته، 17 مهرماه با بیان اینکه سال گذشته هزار و۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنگ هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، گفت: از این تعداد ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و ۶۰۰ دانش‌آموز پسر بودند.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید قرار است هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام شوند، افزود: ۱۸ مهر امسال ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و ۷۰۰ دانش آموز پسر در اولین کاروان راهیان نور گچساران به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: پارسال ۶۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش و ۷۵ نفر از کارکنان ادارات مختلف به عنوان خادمین شهدا به کاروان‌های راهیان نور خدمت‌رسانی کردند.
همچنین، علی‌اصغر نورایی‌نسب، فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی باعث می‌شود که در سنین نوجوانی با فرهنگ ایثار و شهادت و راه و هدف شهدا بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: دانش‌آموزان با بازدید از مناطق عملیاتی باید شهدا را الگو خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.
بنابراین گزارش، همچنین، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران نیز با اشاره به اینکه شهرستان گچساران ۳۶۰ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است، اضافه کرد: ۱۰۵ شهید این شهرستان دانش‌آموز هستند.
وی تصریح کرد: امنیت ما مدیون خون شهدا است و ضرورت دارد نسل جوان به وصایای شهداعمل کنند.
انتهای پیام

captcha