گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار می‌شود
کد خبر: 3754585
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
با شرکت هشت منطقه از سراسر کشور؛

گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - به‌همت سازمان دانشجویان و جهاددانشگاهی واحد مازندران چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشاورزی ۲۴ و ۲۵ مهرماه با شرکت هشت منطقه از سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهارمین گردهمایی گروه های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا مازندران، واحد عبدالهیان امروز 18 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین گردهمایی گروه های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشاوزری ۲۴ و ۲۵ مهرماه با شرکت هشت منطقه از سراسر کشور در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی با محوریت «مدیریت آب و پسماند» به همت سازمان دانشجویان و جهاددانشگاهی واحد مازندران با حضور حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، محمد اسلامی استاندار مازندران و برخی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی 24 و 25 مهرماه در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران تصریح کرد: این گردهمایی با حضور دانشجویان حامی محیط زیست با شرکت هشت منطقه از سراسر کشور برگزار خواهد شد، «منطقه یک» با حضور دانشجویانی از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و استان سمنان. «منطقه دو» با حضور دانشجویانی از استان‌های تهران، قم، مرکزی، قزوین، البرز، «منطقه سه» با حضور دانشجویانی از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران، «منطقه چهار» با حضور دانشجویانی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، «منطقه پنج»، با حضور دانشجویانی از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهکلویه و بویراحمد، «منطقه شش» با حضور دانشجویانی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، «منطقه هفت» با حضور دانشجویانی از استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و لرستان و «منطقه هشت» با حضور نمایندگانی از استان‌های اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری است.
وی افزود: نشست شوراهای مرکزی مناطق، برگزاری دو کارگاه با موضوعات، «روش‌شناسی فعالیت در تشکل‌های دانشجویی» و «مدیریت پسماند»، برپایی کارگروه‌های «مدیریت پسماند، کارگروه آب و اکوتوریسم»، برگزاری پنل «نقش تأثیرگذاران در مدیریت بحران آب»، پاکسازی ساحل و ... بخشی از برنامه‌های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha