اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است
کد خبر: 3754646
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است و امنیت امروز کشور در سایه این اقتدار معنا می‌یابد.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 18 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمانشاه به مناسبت هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی، با اشاره به برقراری امنیت پایدار در کشور، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال‌زدنی است و امنیت امروز کشور در سایه این اقتدار معنا می‎‌‌یابد.
وی اساس کار در تمام رده‌ها را اقتدار دانست و افزود: اقتدار نظام از روزهای اول شکل‌گیری توسط مواضع امام راحل و در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری قابل درک است.
آیت‌الله علما با اشاره به عصبانیت آمریکا از اقتدار کشور، گفت: امروز کشور از امنیتی برخوردار است که در دو قرن اخیر بی‌سابقه بوده.
امام جمعه کرمانشاه درادامه به پرتاب موشک توسط نیروهای سپاه از کرمانشاه به مواضع داعش و تکفیری‌ها اشاره کرد و افزود: فرود موشک‌های اخیر در جواب حادثه تروریستی اهواز گواهی بر عظمت و اقتدار کشور در برابر دشمنان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت و لزوم حفظ روحیه انقلابی در تمام امور کشور گفت: امروز در سایه اقتدار حرکت می‌کنیم و در دنیا ذی نفوذ هستیم.
انتهای پیام

captcha