اردوهای راهیان‌نور؛ نقطه مشترک وحدت جوانان جامعه اسلامی
کد خبر: 3754663
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

اردوهای راهیان‌نور؛ نقطه مشترک وحدت جوانان جامعه اسلامی

گروه معارف - فرمانده سپاه البرز از اردوهای راهیان‌نور به عنوان نقطه مشترک وحدت جوانان جامعه اسلامی یاد کرد.

اردوهای راهیان‌نور؛ نقطه مشترک وحدت جوانان جامعه اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، 18 مهرماه در نشست ستاد راهیان‌نور که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به پیروی از مقام معظم رهبری که فرمودند: «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» با اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی قصد داریم یاد و خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم.
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان‌نور نقطه مشترک وحدت جوانان جامعه اسلامی است، گفت: مناطق جنگی برای کشور ما یک گنج است که باید از این فرصت مغتنم در راستای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام و شهدا نهایت بهره را ببریم.
این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نور، افزود: هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.
مولایی با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، گفت: جوانان باید با چگونگی آغاز جنگ و تحمیل آن بر کشورمان آشنا شده و آگاهی لازم را در این زمینه پیدا کنند.
فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه حضور جوانان در اردوهای راهیان‌نور آن‌ها را با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان آشنا می‌کند، افزود: دشمن در جنگ تحمیلی با همه قدرت و کمک ابر قدرت‌ها در مقابل رزمندگان اسلام حاضر شد.
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از سرزمینمان دفاع کردند، ادامه داد: رزمندگان اسلام سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و در این راه جان خود را فدای انقلاب کردند.
این مسئول ابرازکرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگانی مانند شهید خلبان «عباس بابایی» در عرصه علم و عمل توانستند ایثار و شجاعت را به اثبات برسانند ولی متاسفانه این ایثارگری‌ها در کتاب‌های درسی به خوبی نوشته نشده است .
مولایی در پایان با تاکید براینکه باید قهرمانان این مرزو بوم را به جوانان معرفی کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت از یاد و خاطرات نرود، گفت: اگر در این زمینه کم‌کاری کنیم قطعا دشمنان وارد کار می‌شوند و برای ما تاریخ‌سازی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha