حج امسال جزو مناسک به یادماندنی در تاریخ انقلاب است
کد خبر: 3754697
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
بیانیه 180 نماینده مجلس در تقدیر از برگزارکنندکان حج 97؛

حج امسال جزو مناسک به یادماندنی در تاریخ انقلاب است

گروه سیاسی ــ 180 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از عوامل برگزاری حج سال 1397 اعلام کردند که «حج امسال حقیقتاً هم در محتوا و هم در تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران‌ است.»

به گزارش ایکنا، 180 نفر از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 18 مهرماه، با صدور بیانیه‌ای از عوامل برگزارکننده حج سال 97 قدردانی کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«مناسک نورانی حج میراثی گرانقدر از حرکت توحیدی انبیای الهی در طول تاریخ بشر است. عرصه‌ای‌ که جلوه‌ای از شوق بندگی توجه کامل انسان به مبدأ لایزال هستی بوده و بارقه‌ای از محشر کبری است. علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و موانع جهت حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان میراث‌دار واقعی اسلام ناب محمدی؛ تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری همواره بر حضور عزتمندانه همراه با کرامت و امنیت حجاج ایران اسلامی در این عمل عبادی و سیاسی بوده است. حج امسال حقیقتاً هم در محتوا و هم در تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران‌ است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همت بالا و تلاش‌های ستودنی و مدیریت جهادی و انقلابی مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و کارگزاران حج که موجب انجام حج عزتمندانه توأم با کرامت و امنیت ۸۶ هزار زائر ایران اسلامی شد تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم هر سال شکوه و عزمت حج ابراهیمی با تبلور بیشتر از گذشته به دنیا نمایش داده شود.»

انتهای پیام

captcha