لزوم حمایت مدیران استان قزوین در برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا
کد خبر: 3754701
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

لزوم حمایت مدیران استان قزوین در برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا

گروه فرهنگی ـ استاندار قزوین در دیدار اعضای کانون فرزندان شهدای استان قزوین گفت: برای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان دغدغه داریم و همه مدیران موظف و مکلف هستند که حداکثر همکاری و همراهی را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد ملی و فرهنگی داشته باشند.

لزوم حمایت مدیران استانی در برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدابه گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین امروز، 18 مهرماه در دیدار اعضای کانون فرزندان شهدای استان قزوین اظهار کرد: بخش زیادی از رفتارها و سبک زندگی، نسل جدید و جوان در جامعه، نتیجه نحوه برخورد و نگاه مسئولان و مدیران است که نتوانسته‌ایم روش مناسب را در این خصوص در پیش بگیریم.
وی افزود: نگاه امنیتی و انتظامی به حوزه فرهنگ اشتباه است و جواب نمی‌دهد و نمی‌توان مسائل و معضلات فرهنگی را با شیوه‌ها و روش‌های انتظامی و امنیتی حل‌وفصل کرد.
استاندار قزوین ابراز کرد: نباید در برخورد با پوشش و ظاهر بعضاً نامناسب افراد به‌گونه‌ای برخورد کنیم که جوانان به سمت مخالفت و لج بازی سوق داده شوند و جوانی را که از سر سهل‌انگاری و سهواً ممکن است با عدم رعایت حجاب و پوشش مرتکب گناه شده باشد به یک ضدانقلاب و ضد نظام تبدیل کنیم.
وی با تأکید بر توجه به اشتغال فرزندان شاهد عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی موظف هستند درصد قابل‌توجهی از نیروهای مورد نیاز خود را از فرزندان شاهد تأمین کنند و این موضوع باید به‌صورت جدی توسط مدیران مربوطه پیگیری شود.
استاندار در پایان به برگزاری کنگره 3000 شهید استان اشاره و خاطرنشان کرد: برای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان دغدغه داریم و همه مدیران موظف و مکلف هستند که حداکثر همکاری و همراهی را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد ملی و فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha