نبود مکان ثابت و هزینه بالای اجاره‌‌بها مشکل مضاعف مؤسسه روح‌الامین رومشکان
کد خبر: 3754709
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

نبود مکان ثابت و هزینه بالای اجاره‌‌بها مشکل مضاعف مؤسسه روح‌الامین رومشکان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه روح‌الامین رومشکان از جمله مراکز مردمی است که به‌دلیل فقدان مکان ثابت و هزینه بالای اجاره‌، خواستار حمایت مسئولان و خیرین است.

مجتبی پادروند، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الامین رومشکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به دوره‌های پاییزه این مرکز، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم و حفظ جزء سی‌ام قرآن و اجزاء 5، 10 و 15 جزء از جمله برنامه‌های سه ماهه پاییز است.
وی با اشاره به اینکه حدود 70 بانو در تمام مقاطع خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره حضور دارند، ادامه داد: این دوره‌ها طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که استتقبال نسبی نیز از دوره‌ها انجام می‌شود.
پادروند با ابراز گلایه از اینکه هزینه بالای اجاره‌‌‌بهای مکان موسسات نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان است، عنوان کرد: مؤسسه روح‌الامین نیز از جمله مراکز مردمی است که به‌دلیل نداشتن مکان ثابت نیازمند حمایت خیرین هستیم. در این زمینه نیز با نهاد‌ها و دستگاه‌های قرآنی چون اتحادیه قرآنی استان، دارالقرآن الکریم و تبلیغات اسلامی لرستان گفت‌وگوهایی را داشته‌ام.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز دوره‌های مؤسسه به‌صورت نیمه رایگان(از افراد بی‌بضاعت شهریه دریافت نمی‌شود) تشکیل می‌شود که این شهریه‌ها کفاف هزینه‌های جاری مؤسسه را هم نمی‌دهد.
پادروند اظهار کرد: همچنین بارها حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا، امام‌جمعه رومشکان از فعالیت‌های مؤسسه بازدید به‌عمل آوردند و عملکرد این مرکز را مثبت ارزیابی کردند، اما امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان مشکلاتی که مؤسسات با آن درگیر هستند، کمتر شود.
یاداور می‌شود، مؤسسه روح‌الامین به نشانی رومشکان، شهر چغابل، خیابان آقا مصطفی، جنب بانک صادرات واقع شده است.
انتهای پیام

captcha