مراسم تکریم و استقبال از نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در ‌ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3754717
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

مراسم تکریم و استقبال از نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در ‌ایلام برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مراسم تکریم و استقبال از نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در استان و ائمه‌‌ جمعه ایلام، قبل از نماز جمعه‌‌ این هفته برگزار خواهد شد.

مراسم تکریم و استقبال از نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در استان ایلام برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام، در نشست اعضای کمیته تکریم و استقبال از ائمه‌‌ جمعه‌ی سابق و جدید ایلام، ضمن قدردانی از زحمات نزدیک به 18 ساله‌‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ‌محمدنقی لطفی، نماینده سابق  ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: مراسم تکریم امام جمعه‌ سابق و استقبال از نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان بیانگر وحدت مردم حول رهبری و علاقمندی مردم به نظام و معظم‌له است.
وی با تاکید بر اینکه ستون وحدت جامعه ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: این مراسم نماد وحدت مردم و گروه‌های سیاسی خواهد بود و همراهی همیشگی مردم با ولایت در این مراسم خود را نشان خواهد داد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین ‌موسوی‌، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌مهدی‌اکبرنژاد، علی‌اصغر شریفی‌راد، ‌محمدتقی قاسمی و ‌کاظمی، جانشین فرماندهی انتظامی استان از تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم تکریم و استقبال از نمایندگان سابق و جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی ایلام خبر دادند.
در این نشست مقرر شد مراسم استقبال مردمی از امام جمعه‌ی جدید ایلام در روز جمعه 20 مهر از میدان شهید کشوری تا مصلای امام خمینی(ره) برگزار و اولین نماز جمعه‌‌ ایلام به امامت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ‌الله‌نور کریمی‌تبار‌ برگزار خواهد شد.
این مراسم با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی از 26 دی ماه 1380 به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی ایلام، منشاء خدمات شایانی در استان ایلام بوده است.
انتهای پیام
captcha