مشمولیت کل ‌استان ایلام به عنوان مناطق جنگی بررسی می‌شود
کد خبر: 3754721
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

مشمولیت کل ‌استان ایلام به عنوان مناطق جنگی بررسی می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشمولیت کل استان ایلام به‌عنوان مناطق جنگی موضوع ماده ١١٢ قانون برنامه ششم بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

مشمولیت کل استان ایلام به عنوان مناطق جنگی بررسی می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استانداری ایلام در دیدار با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های جدید که به لطف خدا برای استان ایلام بوجود آمده بحث اربعین است که برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران نیازمند توجه ویژه مسئولان کشور در این زمینه هستیم .
وی به نقش مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: ایلام تندیش مقاومت و ایثار در کشور است و این نشان افتخار شایسته تکریم است و 8 سال ایلام و ایلامی درگیر دفاع از کشور بوده‌اند و امروز وقت آن رسیده که نظام و کشور با خدمت بیشتر در این مناطق عدم توسعه یافتگی گذشته را جبران نمایند .
استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به درگیر جنگ بودن جای جای ایلام در آن دوران خواستار مشمولیت کل استان بعنوان مناطق جنگی موضوع ماده ١١٢ قانون برنامه ششم توسعه بطور يكسان هستیم .
به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، در اين جلسه سرلشكر باقري ضمن تقدير و تشکر از رشادت‌هاي مردم استان ايلام در دفاع مقدس در خصوص درخواست استاندار ایلام گفت؛ با كارشناسان مسئول در اين رابطه موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهیم داد و نتیجه را اعلام می کنیم .
انتهای پیام
captcha