راه‌اندازی خانه قرآنی تحت پوشش مؤسسه ‌«ولایت» یاسوج
کد خبر: 3754730
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

راه‌اندازی خانه قرآنی تحت پوشش مؤسسه ‌«ولایت» یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج از راه‌اندازی خانه قرآنی تحت پوشش این مؤسسه از ۲۸ صفر امسال خبر داد.

راه‌اندازی خانه قرآنی تحت پوشش مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج

رقیه رسم، مدیرمؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،  با اشاره به اینکه این مؤسسه از سال ۸۹ تأسیس شده است، اظهار کرد: از راه‌اندازی پیش‌دبستانی ساجده به مدت 2 سال با فعالیت 2 نفر مربی و 35 نفر دختر و پسر خبر داد.
مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در ادامه افزود: کلاس‌های تفسیر، روخوانی و احکام برای مادران فرزندان در مؤسسه در حال برگزاری است.
رسم همچنین همکاری با مدرسه دخترانه سما از سال 1394 تاکنون را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد و کلاس‌های روخوانی، جشن قرآن، خیاطی به‌صورت رایگان برای مادران دانش‌آموزان از سوی یکی از مادران، روخوانی، تجوید و ترجمه قرآن با همکاری مربیان قرآن، ورزش و هنر را از سایر فعالیت‌های صورت گرفته مؤسسه عنوان کرد.
وی انتقال مؤسسه از روستای شهرک ولایت به مرکز شهر، راه‌اندازی خیریه از سوی والدین یکی از دانش‌آموزان جهت پرداخت شهریه دانش‌آموزان بی بضاعت و راه‌اندازی خانه قرآنی در منزل شخصی خویش تحت پوشش این مؤسسه از 28 صفر را از سایر این برنامه‌ها ذکر کرد.
مدیرمؤسسه قرآنی ولایت یاسوج نبود مکان، کمبود اعتبار و تجهیزات از جمله سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را از اهم مشکلات مؤسسه خواند و بیان کرد: بیشتر هزینه‌های مؤسسه از هزینه شخصی خودم است.
رسم در پایان خواستار عدم پرداخت هزینه برای شرکت مربیان قرآنی در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ها شد و ابراز کرد: چون فعالان قرآنی از نظر مالی در مضیقه مالی هستند خانواده‌ها فرزندان خویش را به کلاس‌های قرآنی نمی‌فرستند و آنان را برای کلاس‌های زبان انگلیسی و ریاضی که درآمدزایی خوبی دارند، شرکت می‌دهند.
انتهای پیام

captcha