آغاز ترم پاییزی در مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر
کد خبر: 3754754
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

آغاز ترم پاییزی در مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر با بیان اینکه ترم پاییز چهارمین ترمی است که از ابتدای امسال در مؤسسه برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه از هفتم مهرماه آغاز و تا 29 آبان ماه ادامه دارد.

ندا خوشابی، مدیرعامل مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا؛‌ گفت: کلاس‌های ترم پاییز مؤسسه از هفتم مهرماه آغاز و تا 29 آبان ماه ادامه دارد. روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم، تدبر و تفسیر، طرح 1452 و  حفظ ویژه برای مقطع دبستان، زیردبستان و بزرگ سالان از جمله برنامه‌های ترم پاییز ما است.

وی ادامه داد: البته با توجه به بازگشایی مدارس کلاس‌های این ترم ریزش داشته و به اندازه تابستان نیست اما با این وجود روزانه 12 کلاس از ساعت 16 در مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر تصریح کرد: هر ساله در روز شهادت حضرت رقیه(س) مراسم ویژه‌ای برای کودکان داریم که امسال هم طبق رسم هرساله برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به رایانامه sa-alipor۱۳۶۸@yahoo.com در استان بوشهر، در خیابان بهمنی، خیابان شهید ماهینی، سه‌راه دانشگاه خلیج فارس کوچه دریای یک واقع است.

انتهای پیام  

captcha