مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی محدودیت دانشگاهی و استانی ندارد
کد خبر: 3754778
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی محدودیت دانشگاهی و استانی ندارد

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی محدودیت دانشگاهی و استانی ندارد

احمدرضا فیروزی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مرحله مقدماتی مسابقات دفاع 3 دقیقه‌ای پایان نامه‌های دانشجویی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان محدودیت دانشگاهی در این استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب در سراسر کشور که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.
این مسئول بیان کرد: برنامه دفاع سه دقیقه‌ای، از مجموعه مسابقات جهانی است که به تبیین دستاوردهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سراسر دنیا می‌پردازد. شرکت‌کنندگان در این مسابقه، باید دستاوردهای پژوهشی خود را به صورت فشرده و در سه دقیقه‌ برای مخاطبان غیرمتخصص و ناآشنا بیان کنند.
فیروزی گفت: این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز با اشاره به مهلت ثبت‌نام در این مسابقات گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند تا 25 مهرماه سال جاری مدارک لازم را ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز به شماره تلفن 34505151- 026 تماس بگیرند.
فیروزی افزود: شرکت‌کنندگان برای حضور در این مسابقات، کافی است که گواهی مبنی بر دفاع از پایان‌نامه و یا تصویب پروپوزال به همراه مشخصات فردی ارائه دهند تا از آن‌ها برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آید.
وی یادآور شد: این برنامه، به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه‌های مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا 15 اسفندماه و مرحله نهایی نیز در نیمه اول اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha