عرضه تألیفات جامعةالقرآن‌ در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان
کد خبر: 3754798
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

عرضه تألیفات جامعةالقرآن‌ در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن الکریم با حضور در نمایشگاه کتاب گلستان به عرضه تألیفات این مرکز مردمی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان و سیصد و شصت و سومین نمایشگاه کتاب استانی به معرفی و عرضه جدیدترین آثار و تألیفات گروه پژوهشی این مؤسسه پرداخته است.
این مؤسسه با هدف ارائه به‌روزترین محصولات خویش در قالب کتاب، نشریه و معرفی پایگاه اینترنتی و همچنین ارائه لوح‌های فشرده متشکل از تلاوت‌های صوتی و تصویری از اساتید و نوجوانان قاری و حفاظ کل این مؤسسه، اناشید و نغمات دینی که به‌همت واحد مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) فراهم شده، در این نمایشگاه حاضر شده است.
علاقه‌مندان به خرید محصولات قرآنی می‌توانند از 18 تا 23 مهرماه از ساعت 9:30 تا 20:30 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملل گلستان مراجعه و از خرید با تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.
انتهای پیام

captcha