برگزاری ۷ نشست تخصصی با رویکرد قرآن و سلامت در حاشیه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3754808
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
صالحی خبر داد:

برگزاری ۷ نشست تخصصی با رویکرد قرآن و سلامت در حاشیه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه سلامت ــ رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت از برگزاری 7 کارگاه و نشست مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت در حاشیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد.

۷ کارگاه و نشست تخصصی با رویکرد قرآن و سلامت در حاشیه جشنواره بیست و سوم برگزار می‌شودمهدی صالحی، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا به محل برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: در حاشیه مرحله نهایی این جشنواره که از امروز ۱۸ مهرماه در مجتمع زیباکنار استان گیلان در حال برگزاری است؛ ۷ کارگاه و نشست تخصصی با رویکرد میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت زیر نظر مدرسان و اساتید علوم قرآنی و پژوهشی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین کارگاه از این مجموعه نشست‌ها، کارگاه آشنایی با مبانی روش تحقیق در مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن زیر نظر رضا مجاهدی، عضو هیئت علمی دانشکده طب سنتی ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز جمعه ۲۰ مهرماه در سالن میرزاکوچک خان مجتمع زیباکنارصدا و سیما برگزار می‌شود.
صالحی بیان کرد: همچنین نشست هم‌اندیشی با موضوع و محوریت مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت، باید‌ها و نباید‌های آن زیر نظر حسام‌الدین علامه، قائم مقام دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت ساعت ۹ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در سالن میرزاکوچک خان برگزارمی‌شود.
وی یادآور شد: کارگاه شیوه‌های نگارش مقالات علمی در حوزه مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن و اسلام از دیگر نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی است که در حاشیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله نهایی جشنواره زیر نظر بهرام علی قنبری و محمد حسین نیکنام از اعضای فرهنگستان علوم پزشکی ساعت ۱۴ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۰ مهرماه در سالن میرزاکوچک خان برگزار می‌شود.
به گزارش ایکنا همچنین در حاشیه این نشست تخصصی، آشنایی با شیوه‌ها و فنون تلاوت قرآن کریم با تدریس محمد فهمی العصفور از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است که این نشست روز جمعه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن صد نفری شهید مطهری مجتمع زیباکنار صدا و سیما برپا می‌شود. کارگاه مهدویت و موانع فرارو با تدریس حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصابر جعفری نیز ساعت ۸ تا ۱۲ روز جمعه در سالن یکصد نفری شهید مطهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha