شالویی خبرنگار افتخاری ایکنا مازندران شد
کد خبر: 3754870
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

شالویی خبرنگار افتخاری ایکنا مازندران شد

گروه فعالیت های قرآنی_ محمود شالویی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از خبرگزاری ایکنا بازدید و به تبعیت از مقام معظم رهبری مفتخر به دریافت کارت افتخاری ایکنا مازندران شد.

 شالویی خبرنگار افتخاری ایکنا مازندران شد

به گزارش ایکنا از مازندران محمود شالویی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ظهر دیروز 18 مهرماه پس از دیدار با واحد عبدالهیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران از ایکنا مازندران بازدید کرد.

وی گفت: از نظر ما مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از قرآن و تعالیم قرآنی باشد و ما باید به فکر ترویج فرهنگ قرآنی باشیم تا جامعه به سمت تعالی رهنمون شود.

شالویی تصریح کرد: هر چند در این اداره کل معاونت قرآن و عترت فعالیت دارد اما این معاونت بدون همکاری دیگر نهادها و دستگاه ها و فعالان قرآنی نمی‌تواند فرهنگ قرآنی را در جامعه پیاده کند.

وی ادامه داد: بخش عمده بودجه در اختیار معاونت قرآن به تعالیم قرآنی اختصاص دارد و امیدواریم بتوانیم جلوه‌ای از معارف قرآنی در جامعه نشان داده شود.

در پایان این بازدید به درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران به تبعیت از مقام معظم رهبری نام وی به عنوان خبرنگار افتخاری ایکنا ثبت و مفتخر به دریافت کارت خبرنگاری افتخاری ایکنا مازندران شد.

انتهای پیام

شالویی خبرنگار افتخاری ایکنا مازندران شد

captcha