مدیران بخشی از اعتبارات فرهنگی را به اقامه نماز اختصاص دهند
کد خبر: 3754881
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
عباسی:

مدیران بخشی از اعتبارات فرهنگی را به اقامه نماز اختصاص دهند

گروه فرهنگی - استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به اقامه نماز جماعت در دستگاه مربوطه اختصاص دهند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، روز گذشته ۱۸ مهرماه در شورای اقامه نماز استان، بر برپایی نماز‌های جماعت در ادارات استان تأکید کرد و گفت: اقامه نماز در ادارات باعث گسترش فرهنگ معنویت می‌شود و برکات بسیاری را در پی دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به اقامه نماز جماعت در دستگاه مربوطه اختصاص دهند و برای اعزام روحانی به اداره با سازمان تبلیغات اسلامی استان در ارتباط باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به فعالیت ۳۸۷ امام جماعت روحانی و ۹۸۵ امام جماعت فرهنگی در سال گذشته در مدارس استان، افزود: از این تعداد ۶۶۳ نفر روحانی آقا و ۷۰۴ نفر روحانی بانو هستند.
بهروز امیدی با بیان اینکه این تعداد در سال جاری نیز به مدارس برای اقامه نماز اعزام می‌شوند، عنوان کرد: تعریف زنگ نماز در مدارس و برپایی نماز شوق وصل از برنامه‌های سال جدید تحصیلی در مدارس استان بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز از ابلاغ شیوه‌نامه ساماندهی ائمه جماعات ادارات خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اعزام روحانی به اداره مربوطه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام مرتضوی بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره‌وری ادارات را در گرو اقامه نماز جماعت و اول وقت دانست و خاطرنشان کرد: در ۱۶۹ نقطه تجمع جمعیتی استان نماز‌های جماعت اقامه می‌شود.
انتهای پیام

captcha