آغاز مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی حفظ کل و حفظ 20 جزء مسابقات قرآن در بخش بانوان + اسامی
کد خبر: 3754885
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

آغاز مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی حفظ کل و حفظ 20 جزء مسابقات قرآن در بخش بانوان + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی - اسامی نفرات راه‌یافته حفظ کل و حفظ 20 جزء به مرحله نهایی مسابقات سراسری مسابقات قرآن اراک اعلام شد.

آغاز مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی حفظ کل و حفظ 20 جزء مسابقات قرآن در بخش بانوان + اسامی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شامگاه روز گذشته، 18 مهر‌ماه مرحله مقدماتی رشته حفظ 20 جزء و حفظ کل آغاز شد.
فاطمه پنبه‌دانه‌زاده از خوزستان، رقیه محرمی از قم، فاطمه اسفندمز از کرمان، هدی صراف‌ها از قزوین، سکینه صفری از قزوین، مریم شفیعی از ایلام، سعیده احمدی از قزوین، ناهید اژدری از کهکیلویه و بویراحمد، سماء بابایی از تهران، مائده جعفری از البرز، سیده سمانه محروقی از خراسان رضوی، سیده نجم‌الدین حسینی از خراسان شمالی، فائزه چراغی از کردستان، ناهید شیرزادی از ایلام، زینب امانی از همدان، راحله گل‌زاده از آذربایجان شرقی، فاطمه علی‌آبادی از خراسان رضوی، سمانه‌سادات خان‌دوستی از گیلان، زیبا زارع مؤیدی از فارس، فاطمه ابراهیمی از فارس در رشته حفظ کل مرحله مقدماتی با هم رقابت کردند. افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند به مرحله نیمه‌نهایی راه می‌یابند.
در رشته حفظ 20 جزء سمیه جمور از همدان، سیده بتول جابری از خوزستان، حمیده خوش‌سیرت از خراسان شمالی، فاطمه درودمند از فارس، حمیده حسینی از فارس، سمیرا سبزی‌فروش از آذربایجان غربی، سهیلا شویکلو از آذربایجان شرقی، فاطمه حسینی از قم، فاطمه سهرابی از قزوین، زهره آقایی از قم، راضیه شجاعی از قم، بهاره علی‌آبادی از خراسان رضوی، سعیده ماهرو از هرمزگان، معصومه عزیزی از اردبیل، مینا چراغی از کهکیلویه و بویراحمد، الهام کیانی از البرز، زهرا حسنی از آذربایجان غربی، مرضیه سهرابی از قزوین، رقیه رضایی از گیلان، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، مریم جاسمی از خوزستان، رؤیا فضائلی از خراسان رضوی، عاطفه محمودزاده از کرمان نیز با هم رقابت کردند.
یادآور می‌شود نیمه‌نهایی رشته حفظ 20 جزء و نیمه‌نهایی حفظ کل صبح امروز در دو سالن مجزا خیام و کوه نور برگزارمی‌شود.
نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات حفظ کل فاطمه اسفندمز از کرمان، رقیه محرمی از قم، مائده جعفری البرز، سیده نجم‌الدین حسینی از خراسان شمالی، زیبا زارع مؤیدی از فارس، هدی صراف‌ها از قزوین، سکینه صفری از قزوین، سعیده احمدی از قزوین، فاطمه ابراهیمی از فارس، مریم شفیعی از ایلام، ناهید اژدری از کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه پنبه‌دانه‌زاده از خوزستان هستند.
نفرات راه‌یافته حفظ 20 جزء به مرحله نیمه‌نهایی نیز بدین شرح است؛ مرضیه سهرابی از قزوین، مینا چراغی از کهگیلویه و بویراحمد، سیده بتول موسوی جابری از خوزستان، الهام کیانی از البرز، حمیده حسینی از فارس، سهیلا شویکلو از آذربایجان شرقی، زهرا حسنی از آذربایجان غربی، عاطفه محمودزاده از کرمان، مرم جاسمی از خوزستان، سعیده ماهرو هرمزگان، سمیه جمور همدان، بهاره علی آبادی خراسان رضوی، فاطمه درودمند از فارس، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، رؤیا فضائلی از خراسان رضوی، زهره آقایی از قم، فاطمه حسینی.
اسامی داوران حفظ 20 جزء صوت نافذکلام، اسحاق‌نژاد و چراغی؛ لحن موسوی‌نیا، رحیمی‌فرد و بایست؛ تجوید حسینی، تشیعی‌فرد، کاتب، حسن حفظ سعیدی، حسینی‌فر و سرمدی، ناظر هیئت داوران مجرد، سرپرست هیئت داوران الوندی و استاد راهنما جعفری هستند.
اسامی داوران حفظ کل نیز، صوت کریم‌زاده، کنبدی و چنگی، لحن آقایی، صحاف، حاجعلی، وقف و ابتدا خان‌بابا، خطیب و عقبایی، تجوید الماسی، صالحی و عزت‌پژوه، حسن حفظ افخمی، قلع‌ریز و شبانی و همچنین ناظر هیئت داوران سلطانی، سرپرست داوران عچرش و استاد راهنما عیدی هستند.
مسابقات مرحله مقدماتی ترتیل، ادامه حفظ 20 جزء، حفظ کل عصر امروز ادامه دارد که اخبار تکمیلی آن نیز ارسال می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha