یزد؛ میزبان همایش «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی»
کد خبر: 3754895
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

یزد؛ میزبان همایش «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی»

گروه اجتماعی- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی» در این استان خبر داد.

ولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در قالب مقاله، قصه گویی، فیلم کوتاه، عکس، آواها و نواهای بومی محلی، دکلمه خوانی در۳۰ آبان و یکم آذر ماه سال جاری در این استان برگزار می شود.
وی مخاطبان این همایش را مربیان، معلمان و اساتید کلیه دوره های مختلف تحصیلی، دانشجویان، پژوهشگران، صاحب نظران و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی برشمرد.
بهادرزاده افزود: این 6 قالب تعیین شده با همکاری دانشگاه ها در 12 محور مشخص شدند وافراد علاقه مند در این زمینه می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع دریزد - چهارراه فرهنگیان - بلوار شهید پاکنژاد - اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ارسال کنند.
وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست و گفت: هویت، رشد و تعالی همه جانبه اوان کودکی، بررسی و آسیب شناسی وضعیت موجود هویت و فرآیند هویت یابی کودکان ایران اسلامی در آموزش و پرورش پیش دبستانی، بازنمایی هویت اسلامی ایرانی کودکان در رسانه ها سینما و فناوری های دیجیتال ارتباطی و اطلاعات از محورهای این همایش است.
بهادرزاده ادامه داد: دراین همایش وزیر آموزش وپرورش، معاونین وزیر، مدیرکل های آموزش و پرورش سراسر کشور و روسای دوره اول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی کل کشور حضور خواهند داشت.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه ارسال آثار این همایش تا۳۰ مهر۹۷تمدید شد تصریح کرد: این آخرین مهلت است و تمدید مجدد نداریم.

انتهای پیام

captcha