پیشگیری از بروز مشکلات و راهنمایی مدیران و کارکنان در اولویت کار حراست باشد
کد خبر: 3754899
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
مشاور عالی استاندار هرمزگان:

پیشگیری از بروز مشکلات و راهنمایی مدیران و کارکنان در اولویت کار حراست باشد

گروه سیاسی- مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: پیش بینی، پیشگیری، اطلاع رسانی بادقت و به موقع، حمایت و راهنمایی مدیران و کارکنان در اولویت کاری مجموعه حراست باشد.

پیشگیری از بروز مشکلات و راهنمایی مدیران و کارکنان در اولویت کار حراست باشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدباقر کشفی در آئین تکریم از مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری هرمزگان با بیان اینکه ما طبق قانون وظایفی را بر عهده داریم که باید انجام دهیم، اظهار کرد: در کنار احساس مسئولیت و انجام وظیفه، احساس دلسوزی نیز امر بسیار مهمی است و تمامی همکاران در مجموعه باید خود را همانند یک خانواده بدانند.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت بر دل‌ها در مقوله مدیریت، افزود: درک درست از یکدیگر، دلسوزی، محبت و خوش رویی از مواردی است که باید برای مدیریت بر دل‌ها مورد توجه قرار گیرد.
مشاور عالی استاندار هرمزگان ادامه داد: باید به اخلاق خوب، مهربانی و محبت و آدابی که مورد تاکید دین اسلام است و همچنین در فرهنگی سنتی ما وجود دارد، مقید باشیم و در راستای ترویج آن بکوشیم.
کشفی بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رفتار مناسب با مردم در ادارات تاکید کرد و بیان کرد: باید در مقوله رفتار با ارباب رجوع در ادارات، نظارت کافی از سوی حراست صورت گیرد.
وی گفت: حراست به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مجموعه باید در قبال کارکنان مجموعه رفتاری پدرانه و بزرگوارانه و نصیحت‌های هدایت کننده داشته باشد.
مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان افزود: حراست با راهنمایی مدیران و کارکنان می‌تواند به آن‌ها در تصمیم گیری درست کمک کند و همچنین از بروز مشکلات پیشگیری نماید.
کشفی در پایان گفت: پیش بینی، پیشگیری، اطلاع رسانی بادقت و به موقع، حمایت و راهنمایی مدیران و کارکنان در اولویت کاری مجموعه حراست باشد.
انتهای پیام.

captcha