دشمنان در مورد اثر تحریم‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند
کد خبر: 3754910
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

دشمنان در مورد اثر تحریم‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد-  فرماندار ابهر گفت: تحریم برای ما تازگی ندارد زیرا ملت ایران ۴۰ سال است با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و دشمنان در مورد اثر تحریم‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند.

دشمنان در مورد اثر تحریم‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنندبه گزارش ایکنا، از زنجان، علی حیدری فرماندار ابهر شامگاه دیروز چهارشنبه هجدهم مهر ماه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌ها‌ی سیزدهم آبان شهرستان ابهر با بیان اینکه سیزدهم آبان یکی از تاریخ‌های تاثیرگذار در کشورمان است، اظهار کرد: باید اهتمام لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های این روز به ویژه راهپیمایی وجود داشته باشد‌ .
وی با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان به ویژه در سال جاری باید تلاش شود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به صورت باشکوه‌تر در شهرستان برگزار شود.
این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان طی چندین سال گذشته، اظهار کرد: دشمنان همواره به روش‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به کشورمان بودند که تحریم یکی از این روش‌هاست.
حیدری با اشاره به اینکه تحریم برای کشور ما تازگی ندارد، یادآور شد: ملت ایران ۴۰ سال است که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند .
این مسئول با اشاره به اعمال دور جدید تحریم‌ها، اظهار کرد: اگرچه این تحریم‌ها تاثیر خود را خواهد گذاشت اما تأثیر آن به حدی نیست که رسانه‌های دشمنان آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند.
فرماندار ابهر ضعف در بیان عملکردها و دستاوردهای انقلاب را از دلایل عمده تاثیرگذاری تبلیغات سو دشمنان عنوان کرد و افزود: باید تلاش کرد دستاوردهای انقلاب به نحو مطلوب و منطقی به مردم به‌ویژه نسل جدید تبیین شود.
این مسئول از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ابهر خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار کشورمان به مردم است.
انتهای پیام
captcha