کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی، مجری برتر طرح ملی اوقات فراغت فراغت انتخاب شد
کد خبر: 3754942
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی، مجری برتر طرح ملی اوقات فراغت فراغت انتخاب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان‌غربی از انتخاب کانون‌های مساجد استان به عنوان مجری برتر طرح ملی اوقات فراغت کشور خبر داد و گفت: عصر دیروز طی مراسمی که در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، کانون‌های مساجد استان توانست به‌عنوان مجری برتر این طرح انتخاب شود.

کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی، مجری برتر طرح ملی اوقات فراغت فراغت انتخاب شد

حجتالاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی بیان کرد: عصر دیروز طی مراسمی که در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، استانهای آذربایجان‌غربی، خراسان‌جنوبی و چهارمحال و بختیاری به‌عنوان کانون‌های برتر مجری طرح اوقات فراغت انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه بیش از ۷۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در برنامه‌ها شرکت کردند، ادامه داد: از این میزان، حدوداً ۶۰ درصد در بخش بانوان و ۴۰ درصد در بخش مردان بودند و اکثر اعضای کانون‌های مساجد استان را نیز بانوان به‌خود اختصاص داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی خاطرنشان کرد: طی اوقات فراغت سال جاری با توجه به اینکه اعتبارات کشوری برحسب اقتصاد کشور ضعیف بود و حمایت چندانی صورت نگرفت، ولی در بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کانون استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی صورت گرفت.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد آذربایجان‌غربی تاکید کرد: برنامه‌‌های هنری استقبال بیشتری از سوی اعضا داشته و اگر برنامه‌های قرآنی در قالب هنر اجرا شود، استقبال دوچندان نیز خواهد شد و بهتر است که برنامه‌های دینی، آموزه‌های قرآنی، مسائل اخلاقی، مسائل مربوط به حوزه عفاف و حجاب و معارف دینی با هنر درهم آمیخته‌شود.

وی در رابطه با افزایش تعداد کانون‌های مساجد استان در سال جاری خاطرنشان کرد: ظرفیت این را داریم که کانون‌ها را تا دو برابر افزایش دهیم و تقاضا بسیار زیاد بوده، ولی مشروط به این است که اعتبارات کشوری و اعتبارات سهیمه بندی برای استان تعلق گیرد.

 

لازم به ذکر است در این مراسم که عصر دیروز در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، از خدمات و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز تقدیر به‌عمل آمد. 

انتهای پیام

 

captcha