آغاز مرحله پایانی جشنواره آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ نتایج حفظ بانوان امروز مشخص می‌شود
کد خبر: 3754977
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

آغاز مرحله پایانی جشنواره آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ نتایج حفظ بانوان امروز مشخص می‌شود

گروه سلامت ــ در دومین روز از بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزات بهداشت؛ مرحله نهایی مسابقات بخش آوایی این جشنواره آغاز شد.

آغاز مرحله پایانی جشنواره آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/ نتایج حفظ بانوان امروز مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا، به محل برگزاری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت؛ که در مجتمع زیبا کنار مازندران در حال برگزاری است؛ مرحله نهایی مسابقات بخش آوایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز ۱۹ مهرماه، درمجتمع فرهنگی- آموزشی و رفاهی زیباکنار آغاز و تا دو روز ادامه دارد.
متسابقین این بخش که به مرحله نهایی جشنواره راه‌یافته‌اند در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ۵ جز، حفظ ده جز، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، اذان و دعاخوانی، رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند که در نهایت نفرات برگزیده این بخش در سومین آیین اختتامیه در روز جمعه ۲۰ مهرماه مشخص و جوایز خود را دریافت می‌کنند.
در بخش خواهران درمرحله نهایی مسابقات بخش آوایی امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه رقابت‌های رشته‌های حفظ ۵ و ۱۵ جزء وترتیل قرآن کریم در حال برگزاری است؛ برگزیدگان این بخش تا پایان امروز مشخص می‌شوند.
همچنین مسابقات رشته‌های حفظ کل قرآن کریم و حفظ ۲۰ جزء در بخش خواهران امروز برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha