تقویت اقتصاد داخلی؛ تنها راه مقابله با دشمنان
کد خبر: 3755114
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

تقویت اقتصاد داخلی؛ تنها راه مقابله با دشمنان

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: تنها را مقابله با کارشکنی دشمنان برنامه‌ریزی صحیح مالی و تقویت اقتصاد داخلی است.

تقویت اقتصاد داخلی؛ تنها راه مقابله با دشمنان

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، بیستم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه نماز جمعه کرج با اشاره به تصویب لایحه «اف. ای. تی. اف» در مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: یکی از وزرای دولت گفته در شرایط کنونی چاره‌ای جز پذیرفتن این لایحه نداریم این نظر چیزی جز تسلیم شدن در برابر دشمن نیست و فردی که چنین تفکری دارد بر اساس سخن رهبر خائن به مملکت است.
خطیب جمعه کرج با اشاره بر سخن وزیر خارجه کشور مبنی بر اینکه امضای این لایحه تضمینی برای بهتر شدن شرایط اقتصادی ملت نیست بلکه تنها موجب می‌شود که آمریکا بهانه‌ای برای افزایش بیشتر مشکلات علیه ما نداشته باشد، افزود: نمایندگان مجلس که موافق این لایحه بوده‌اند بیان کرده‌اند که در جهت مصالح مردم به این لایحه رأی موافق داده‌اند درحالی‌که همین نمایندگان حاضر نیستند نام خود را اعلام کنند و به لایحه شفافیت آرا رأی دهند.
این مسئول تصریح کرد: موقع رأی‌گیری در مجلس در خصوص لایحه «اف. ای. تی. اف» این‌طور القا کردند که رهبری با امضای آن موافق هستند درحالی‌که ولی‌فقیه اعلام کرده بودند که در مورد آن بررسی بیشتری انجام دهید.
حسینی همدانی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: درحال حاضر افرادی در برخی از مراکز، مؤسسات و تعدادی از وزارتخانه‌ها مشغول به فعالیت هستند که شایستگی لازم را ندارند، به‌درستی عمل نمی‌کنند و تضییع کننده حقوق هستند؛ درحالی‌که درآیات قرآن‌ کریم نسبت به این موارد هشدار و تذکر داده‌شده است.
امام جمعه کرج تاکید کرد: به عنوان مثال چرا برخی از مسئولان در برخورد با مردم سخنان آن‌ها را با تمسخر پاسخ می‌دهند؛ درحالی‌که آن‌ها خادم مردم هستند.
این مسئول در ادامه به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: در کتاب آسمانی اسلام ذکرشده اقتصاد جامعه نباید به آن‌هایی سپرده شود که اقتصاد اسلامی را بلد نیستند و برنامه‌ریزی صحیح مالی را نمی‌دانند.
وی بابیان اینکه ما باید با قدرتمند کردن اقتصاد داخلی نقشه‌های دشمن را از بین ببریم، افزود: دشمن ذلت ما را می‌خواهد و می‌بینیم که بیش از دو سال است برجام‌ امضاشده اما نتیجه‌ای برای کشور نداشته است.
حسینی همدانی در پایان با تأکید بر اینکه تولید باید بر مبنای نیاز کشور و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشد، گفت: کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی از اهمیت زیادی بالایی برخوردار است اما باید توجه داشته باشیم ‌که در بحث تولید حفظ دانش ملی فراموش نشود.
انتهای پیام

captcha