غفلت از توانایی‌های داخلی، خواسته دشمن است
کد خبر: 3755132
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

غفلت از توانایی‌های داخلی، خواسته دشمن است

گروه اجتماعی - امام جمعه زاهدان گفت: کلید حل مشکلات در وحدت و انسجام ملی و توجه کردن به توانایی‌های داخلی نهفته است؛ غفلت از این ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، خواسته دشمن است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 20 مهرماه، گفت: مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد مشاهده می‌شود، مشکلاتی نیستند که غیرقابل حل باشد و یا کلیدش در رابطه با امریکا باشد؛ همه این مشکلات را می‌توان با مدیریت صحیح مرتفع ساخت.
وی ادامه داد: امروز دشمنان در خارج مرزها طوری ادعا می‌کنند و برخی از عوامل آنان در داخل کشور نیز همان ادعاها را تکرار می‌کنند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده و راه برون‌رفت از آن نیز تنها در تسلیم شدن مقابل امریکا است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه این خیال دشمن، خیال باطلی است که هیچگاه محقق نمی‌شود، افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود در ورزشگاه آزادی بین بسیجیان فرمودند تا توان دارم و عمر دارم با کمک شما عزیزان این کشور را می‌سازیم و تسلیمی در کار نیست.
وی بیان کرد: کلید حل مشکلات در وحدت و انسجام ملی و توجه کردن به توانایی‌های داخلی نهفته است؛ غفلت از این ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، خواسته دشمن است.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: ما باید از سرمایه‌هایی که در اختیار داریم بیشتر شناخت پیدا کنیم؛ همین استان ما یک بهشت کوچک است بسیاری میوه‌های خوش طعم و خوش بو و معادن پر برکت در همین استان وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در ماه صفر، بیان کرد: ماه صفر، ماهی پر از حادثه‌های دردناک است؛ ماجرای اسارت خاندان پیغمبر(ص) و ماجرای شام و اربعین حسینی و همین‌طور رحلت حضرت رسول(ص) و در پایان رحلت علی ابن موسی الرضا(ع) در همین ماه رخ داد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: در روایات بسیاری، زیارت امام حسین(ع) به منزله یک عمره مقبوله دانسته شده و در برخی روایات، ثواب بیشتری برای زیارت سیدالشهدا ذکر شده است.

انتهای پیام

captcha