کانون‌های فرهنگی هنری؛ حرکتی در جهت پرشور کردن مساجد
کد خبر: 3755139
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

کانون‌های فرهنگی هنری؛ حرکتی در جهت پرشور کردن مساجد

گروه سیاسی- امام جمعه یزد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حرکتی فرهنگی در جهت پرشور کردن مساجد است.

کانون‌های فرهنگی هنری حرکتی در جهت پرشور کردن مساجد است

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر یزد ظهار کرد: زبان کلید بسیار از اتفاقات در زندگی است و اگر در راه خدا کار کند و کلام گفته شود همراه با موفقیت و پیروزی خواهد بود.
وی افزود: امروز زمانی است که هیچ کدام از زبان ها دروازه ندارد و فضای مجازی و ماهواره ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اسلام را بد جلوه دهند و ما را ناامید کنند و جنایت خود را انجام دهند.
امام جمعه یزد تصریح کرد. ما باید توجه داشته باشیم که دشمنان قصد انحراف و بیراهه کشاندن جوانان و خانواده ها دارند.
آیت الله ناصری ادامه داد: یکی از ویژگی های حرکت امام حسین(ع) حرکت برای خدا و نشان دادن راه زندگی به جامعه بود و تا پای جان خود نیز برای آن ایستاد و امروز وظیفه حکومت های اسلامی حرکت برای نجات مسلمین و حفظ ارزش ها و خوبی ها در برابر منکر و حفظ عظمت مسلمین است.
وی بیان کرد: قدر این انقلاب را بدانیم زیرا حقیقت بزرگ و عنایت بزرگ خدا است که دست ما رسیده و افراد زیادی برای آن خون داده اند و چهل سال است با توطئه های دشمنان خدا این انقلاب را حفظ کرده است.
امام جمعه یزد گفت: عربستان برای رسیدن به مقاصد خود میلیاردها دلار هزینه کرده است ولی خداوند واقعیت را به جهان نشان داده و در یمن و کشتن خبرنگار ویژگی اصلی آنها را نشان داده است.
آیت الله ناصری تصریح کرد: ترامپ در سازمان ملل قصد داشت که همه را علیه ما همراه کند اما با یاری خداوند در آنجا محلی برای مسخره خود او شد و بر خلاف ترامپ نیز رییس جمهور ما، عاقلانه و محترمانه حرف زد و خدا توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.
وی خاطرنشان کرد: اینها علامتی است که انقلاب ما حق است و انقلاب ما انقلاب خدایی است و الان با وجود کمی ها و کاستی ها اگر در راه خدا گام برداریم خداوند انقلاب را نگه میدارد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا مشکلات جامعه را حل کنند و کارگر و صنعتگر با هم تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را تقویت کنند.
آیت الله ناصری گفت: رهبر معظم انقلاب بارها راهکار به ما نشان داده اند اما گوش نکرده ایم ولی امروز باید در این راه گام برداریم.
وی با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد ادامه داد: کارهای خوبی در مساجد با همفکری کانون های فرهنگی هنری انجام شده که در این راستا جوانان باید در مساجد حضور پیدا کنند و مساجد را پرشور تر کنند.
آیت الله ناصری بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد بیاناتی داشته اند که باید آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مساجد را پرشور کنیم.

انتهای پیام

captcha