«مركز آموزش سلامت خانواده» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3755143
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

«مركز آموزش سلامت خانواده» در یزد راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد توانمندسازی و آگاهی‌بخشی غیرمستقیم به جامعه را موثرترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و از ایجاد «مركز آموزش سلامت خانواده» در یزد خبر داد.

توانمند سازی و آگاهی بخشی غیر مستقیم به جامعه، موثرترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 19 مهرماه در دیدار با سرهنگ مزیدی معاون اجتماعي نیروی انتظامی استان یزد بر شیوه های مختلف آموزش غیر مستقیم و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد.
ملازینلی با اشاره به اهميت آگاه سازي همه جانبه و غنی اجتماعي، به ضرورت همكاري گسترده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد در توليد محتوای کارشناسی شده در موضوعات اجتماعی و آموزش شهروندی تاکید کرد و از راه اندازي «مركز آموزش سلامت خانواده» در یزد توسط این سازمان خبر داد.
وی افزود: در این مرکز که برای اولین بار در شهر یزد راه اندازی خواهد شد، امیدواریم شاهد پیامدها و تاثیرات مثبت آموزش های ارائه شده به ویژه در حوزه توانمندسازي اجتماعي و سلامت جسمی، روحی و جنسي خانواده ها به ویژه زوج های جوان باشیم.
سرهنگ مزيدي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد نیز در این دیدار با تحسین فعالیت های سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري يزد در طراحی نمایه های شهري با موضوع آسيب هاي اجتماعي که در شهر نمودی جدی و عینی دارد، بر افزایش همکاری طرفین در حوزه شبكه هاي اجتماعي و آسیب هایی که از این معضل، متوجه خانواده ها است، تاکید کرد و خواستار همکاری دو جانبه این سازمان با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به ویژه در حوزه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.
یادآور می شود در پایان این دیدار قرار شد، در اینده ای نزدیک، تفاهم نامه ای جامع که شامل تمامی زمینه های ممکن برای همکاری همه جانبه بین شهرداری یزد و نیروی انتظامی استان خواهد بود، به امضای طرفین برسد.

انتهای پیام

captcha