ایجاد امنیت و آرامش هدف مشترک دستگاه قضا و نیروی‌انتظامی است
کد خبر: 3755149
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

ایجاد امنیت و آرامش هدف مشترک دستگاه قضا و نیروی‌انتظامی است

گروه اجتماعی- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تسهیل امور مردم و امنیت و آرامش جامعه، هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

هدف، خدمت به مردم و ایجاد آرامش برای جامعه است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد 19 مهرماه در دیدار با فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار کرد: برخی از برنامه ها و هماهنگی های دو سویه، کار را برای مردم آسان و افزایش رضایمندی آحاد جامعه را در پی دارد.
وی به ارتباط زیاد و در هم تنیدگی بسیاری از امور مرتبط با مردم در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، اشاره کرد و گفت: باید برای ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات به مردم، راه های تعامل و هماهنگی بیشتر بین دو دستگاه واکاوی و تدابیر به روز اتخاذ شود.
این مقام قضایی از ایجاد زیر ساخت های مناسب الکترونیکی جهت ارتباط بهتر و سریعتر امور مرتبط با مردم در دو مجموعه، در دادگستری یزد خبر داد و بیان کرد: با تلاش مجموعه معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان، زیر ساخت های مناسب تدارک شده است تا اتاق استعلام نیروی انتظامی در دادگستری فعال شود.
وی تصریح کرد: با توجه به این که دادسرای مرکز استان یزد به عنوان پایلوت، برخی از شکوائیه ها را هم از طریق دفاتر خدمات قضائی پذیرش می کند بسیار ضروری است نیروی انتظامی هم هرچه سریع تر زیر ساخت های لازم را فراهم نماید که ارجاع به کلانتری ها هم از طریق سیستم صورت گیرد و از این طریق از مراجعات مکرر مردم به مراجع مختلف جلوگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: این ارتباط الکترونیکی و ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت راحتی بیشتر کار مردم در استان یزد با بعضی از ادارات دیگر نیز از قبل ایجاد شده است و نیروی انتظامی نیز می تواند با اعزام و استقرار نیروی کادر خود در دادگستری کار مردم را بسیار سریعتر به انجام برساند.
حبیبی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به فرمانده انتظامی استان و سایر کارکنان در لباس مقدس نیروی انتظامی، اظهار کرد: هدف همه ما ارائه خدمت بی منت و خالصانه به مردم است و در این مسیر باید از شیوه های نوین مدیریتی و خدماتی جهت رفاه حال مردم بهره گرفت.

انتهای پیام

captcha