سیستان‌وبلوچستان بیشترین مدیر زن را دارد
کد خبر: 3755172
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

سیستان‌وبلوچستان بیشترین مدیر زن را دارد

گروه اجتماعی - استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان با داشتن ۲۰ مدیر زن، در میان ۳۱ استان کشور رتبه نخست انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی را دارد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از استانداری، دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان در میان 31 استان کشور رتبه نخست انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی را دارد.
وی بیان کرد: براساس اعلام معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، استان سیستان و بلوچستان با تعداد 20 مدیر پایه و میانی بالاترین آمار انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی را در میان 31 استان کشور به خود اختصاص داده است.
وی افزود: زنان و مردان با هم متفاوت، اما مکمل یکدیگر هستند و هر یک توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی دارند که باید در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
محبی ادامه داد: بانوان در امور مدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و این یک ظرفیت است که باید مدنظر دستگاه‌های اجرایی واقع شود؛ اعتماد به توان مدیریتی بانوان می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.
استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم عنایت ویژه‌ای به بانوان شده است، افزود: بر اساس مصوبه و ابلاغ شورای عالی اداری تا پایان برنامه ششم، ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی در همه سطوح باید در اختیار بانوان قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha