اربعین؛ تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی
کد خبر: 3755186
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

اربعین؛ تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی

گروه اجتماعی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با اشاره به اینکه هویت و ماهیت پیاده‌روی اربعین هویتی فرهنگی است، گفت: امروز دشمنان و بدخواهان دین از آن حضور باعظمت و بی نظیر امّت اسلامی در راهپیمایی روز اربعین هراسان هستند.

اربعین؛ تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی

حجت‌الاسلام ناصر شیری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: امروز دشمنان و بدخواهان دین از آن حضور باعظمت و بی نظیر امت اسلامی در راهپیمایی روز اربعین هراسان هستند.
وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا فرهنگ ایثار، مقاومت، مهرورزی و استکبارستیزی است، افزود: باید با الگو قرار دادن این فرهنگ همانند گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستیم.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با بیان اینکه ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در چهار دهه اخیر با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم و استبداد نظام‌های سلطه ایستادند، بیان کرد: عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه الگو قرار دادن فرهنگ حسینی است.
وی با اشاره به درپیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، آن را نمونه بارزی از وحدت و همبستگی مسمانان دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان و بدخواهان دین از آن حضور باعظمت و بی نظیر امت اسلامی در راهپیمایی روز اربعین هراسان هستند.
هویت و ماهیت پیاده‌روی اربعین هویتی فرهنگی است

حجت‌الاسلام شیری، با اشاره به ضرورت و اهمیّت مدیریت فرهنگی و آموزشی حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین اعلام کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با مدیریت و برنامه‌ریزی ستاد اربعین شاهد رشد کمی و کیفی برنامه‌های این حرکت حماسی و معنوی هستیم.
وی ادامه داد: هویت و ماهیت پیاده‌روی اربعین هویتی فرهنگی است از این رو نقش کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بسیار مهم است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران نقش مردم در پیاده‌روی اربعین را بی بدیل دانست و یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دلایل فراگیری و اثرگذاری پیاده‌روی حماسی و معنوی اربعین در سطح بین‌المللی مردمی بودن آن است و ما نیز در این کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین می‌بایست تمام برنامه‌های خود را مبتنی بر مردم تنظیم و اجرا کنیم.
انتهای پیام

captcha