برپایی دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه در مؤسسه «حنان» دلوار
کد خبر: 3755197
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

برپایی دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه در مؤسسه «حنان» دلوار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت حنان دلوار گفت: برگزاری دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه برای نخستین‌بار در استان بوشهر طی دو مرحله و از ابتدای آبان‌ماه برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه در مؤسسه«حنان» دلوارمحمد ادیب‌نیا، مدیرعامل مؤسسه قرآن و عترت حنان دلوار در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: تمامی قرآن‌آموزان مؤسسه در مقطع ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه در حال آماده شدن برای مسابقات سراسری رشته حفظ و مفاهیم قرآن هستند که طی اسفندماه 97 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره تربیت مربی نهج‌البلاغه طی دو مرحله و برای نخستین‌بار در استان بوشهر با همکاری ادارات مختلفی از جمله شورای شهر، بنیاد بین‌المللی غدیر، آموزش و پرورش و... از جمله برنامه‌های این مؤسسه است که در ماه آینده برگزار خواهد شد.

ادیب‌نیا تصریح کرد: در این دوره تربیت مربی تاکنون 90 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند که 75 نفر از این افراد بانوان هستند. به‌زودی مصاحبه حضوری برگزار می‌شود و با حذف برخی افراد، مجدد ثبت نام جدید رخ می‌دهد.

وی افزود: آغاز فعالیت مهد قرآن حنان از ابتدای مهرماه، برگزاری دوره حفظ مقدماتی و تشکیل گروه تواشیح ویژه مقطع متوسطه اول ازجمله فعالیت‌های این مرکز در دوره پاییز است. البته با تحویل ساختمان جدید مؤسسه که دارای 12 کلاس است، فعالیت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه حنان در بوشهر، دلوار، کوچه بانک صادرات واقع شده است.

انتهای پیام

captcha