ثبت نام ۴۰ هزار نفر از اصفهان برای پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3755215
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

ثبت نام ۴۰ هزار نفر از اصفهان برای پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی - مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان از ثبت‌نام ۴۰ هزار نفر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

40 هزار نفر از استان اصفهان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند

غلامعلی زاهدی، مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین از روز چهارشنبه، ۴ مهرماه آغاز شده است و تا پنج تا شش روز قبل از اربعین نیز امکان ثبت‌نام وجود دارد.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: تاکنون 40 هزار نفر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین ثبت‎نام کرده‌اند.
زاهدی با بیان اینکه سال گذشته 60 هزار نفر از استان اصفهان، از طریق سایت سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران استان اصفهان به بیش از 60 هزار نفر برسد.
وی افزود: زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین باید به سامانه سماح مراجعه کرده و بعد از ثبت‌نام اولیه، هزینه سفر را به صورت اینترنتی پرداخت کنند. هزینه سفارت ۴۰ دلار، بیمه و خدمات درمانی ۲۰ هزار تومان و هزینه‌های اجرایی در داخل ایران و صدور روادید ۱۴ هزار تومان است که جمعا مبلغ ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان را شامل می‌شود. زائران بعد از ثبت‌نام اولیه و واریز هزینه، برای تحویل مدارک باید به یکی از دفاتر زیارتی که در جریان ثبت‌نام در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha