کسب رضایت ایثارگران خشنودی حق تعالی را در پی دارد
کد خبر: 3755224
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

کسب رضایت ایثارگران خشنودی حق تعالی را در پی دارد

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خادمان شهدای دارالعباده با هدف کسب رضایت حق‌تعالی که در سایه رضایت خلق محقق می‌شود، وظیفه خود می‌دانند بهترین خدمت را به ایثارگران عزیز ارائه کنند.

کسب رضایت ایثارگران رضایت حق تعالی را در پی دارد

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس شورای استانی موسسه ایثار یزد صبح امروز در شورای استانی موسسه ایثار با تشریح سیاست‌های کلان بنیاد در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خادمین شهدای دارالعباده با هدف کسب رضایت حق‌تعالی که در سایه رضایت خلق محقق می‌شود، وظیفه خود می‌دانند بهترین خدمت را به ایثارگران عزیز ارائه کنند.
وی با اشاره به هدف از تشکیل موسسه ایثار تصریح کرد: هدف از ایجاد این موسسه در سطح استان ارائه خدمات متناسب با نیازهای جامعه ایثارگری بوده و امید است این خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و خانواده‌هایشان با راه‌اندازی بخش‌های مختلف همه‌ ساله افزوده شود.
یادآور می شود در این نشست ضمن بررسی راه‌های همکاری فی‌ ما بین موسسه ایثار و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص تعیین تکلیف مدیریت اردوگاه فدک تصمیم‌گیری شد.
همچنین مقرر شد ساختمان مرکز توان‌بخشی یزد برای استفاده بهینه، برون‌سپاری شده و در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha