آموزش قرآن در دوران کودکی مورد توجه خانواده‌ها باشد
کد خبر: 3755247
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

آموزش قرآن در دوران کودکی مورد توجه خانواده‌ها باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان گفت: فراگیری قرآن از دوران کودکی باعث می‌شود تا کودکان از همان ابتدا با آموزه‌های کلام الله مجید آشنا شده و سرشت پاک آنان با تربیت قرآنی خو بگیرد.

آموزش قرآن در دوران کودکی مورد توجه خانواده‌ها باشد

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه ابراهیمیان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان صبح امروز در جشن قرآن نونهالان دبستان فرهنگ مهر و امیدان کویر این شهرستان که با حضور بانوان کارگروه کودک و نوجوان واحد دانش‌آموختگان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد اظهار کرد: فراگیری قرآن مجید از دوران نونهالانی سبب می‌شود تا کودکان از همان ابتدا با آموزه‌های کلام الله مجید آشنا شده و سرشت پاک آنان با تربیت قرآنی خو بگیرد.

وی با اشاره به لزوم انس کودکان با قرآن کریم گفت: خانواده‌ها به تربیت دینی کودکان توجه ویژه داشته باشند چرا که این اقدام می‌تواند زمینه ساز تربیت دینی و اهتمام به فعالیت‌های دینی فرزند در دوران نوجوانی و جوانی باشد.

یادآور می‌شود، این مراسم که با حضور 120 نفر از نونهالان برگزار شد، اهدای جوایز به نونهالان، آشنایی با اسامی سوره‌های قرآن کریم، آداب قرائت قرآن در قالب اجرای نمایش، مسابقه و سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha