آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن غرب و شمال غرب تهران از امروز
کد خبر: 3755252
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن غرب و شمال غرب تهران از امروز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طرح تربیت حافظان قرآن کریم مناطق غرب و شمال غرب تهران از صبح امروز، 21 مهرماه در مدارس تحت پوشش طرح آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ از سوی ادارات اوقاف و امور خیریه غرب و شمال غرب تهران، طرح تربیت حافظان قرآن کریم طی سال جاری و همانند سال‌های گذشته در سطح مدارس این مناطق اجرا می‌شود.
طی اجرای این طرح قرآنی تعداد چهار هزار نفر از دانش‌آموزان در منطقه شمال غرب و نیز سه‌هزار و 900 نفر از دانش‌آموزان نیز در منطقه غرب تهران تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن کریم قرار می‌گیرند.
بنابر اعلام مسئولان این طرح قرآنی، اجرای طرح از صبح امروز شنبه، 21 مهرماه با حضور تعداد 35 نفر مربیان قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران در سطح مدارس تحت پوشش آغاز شد که تا پایان سال جاری تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.
یکی از تغییراتی که طرح تربیت حافظان نسبت به سال گذشته دارد، اجرای برنامه حفظ موضوعی آیات قرآن است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی دانش‌آموزان پنج مدرسه از مدارس تحت پوشش با حفظ موضوعی قرآن آشنا می‌شوند.
طبق برنامه مصوب مؤسسه دارالتقوی مبین تهران، آموزش ضمن خدمت مربیان طرح نیز در دستور کار قرار دارد که تا زمان پایان اجرای طرح علاوه بر برگزاری جلسات توجیهی، تعداد دو کارگاه، ویژه مربیان نیز برگزار می‌شود که طی آن مربیان، شیوه تدریس خود را با یکدیگر به‌اشتراک می‌گذارند.

سمیه عیادی
انتهای پیام

captcha