هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد/ بر مشکلات فائق خواهیم آمد
کد خبر: 3755253
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
امام جمعه کوهبنان:

هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد/ بر مشکلات فائق خواهیم آمد

کانون خبرنگاران نبأ ــ ملت ایران به برکت اسلام و با حفظ عناصر معنوی و اقتدار عظمت خود را به دست آورده و دشمن را مأیوس خواهد کرد، هیچ بن‌بستی وجود ندارد و مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد، ما با عزم و اراده مردم و مسئولان و استفاده از وجود جوانان نخبه بر مشکلات داخلی فائق خواهیم آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 20 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به پنجم ماه صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، گفت: از سندهای مظلومیت قیام حضرت سید‌الشهدا(ع) شهادت این دردانه است که در جریان اسارت به شهادت رسید.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: باید همیشه به یاد شهدای مدافع حرم باشیم که با تمام وجود از قبور مطهر حضرت زینب و رقیه(س) دفاع کردند که به همین مناسبت مراسمی در حرم شهدای گمنام، عصر یکشنبه، 22 مهرماه برگزار می‌شود.
وی به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) به روایتی در هفتم ماه صفر اشاره کرد و افزود: جا دارد مجالس عزاداری به یاد شخصیت ایشان که مردم را با حلم و بردباری به خدا نزدیک و نامهربانی‌های مردم زمانه را تحمل کرد، داشته باشیم.
خطیب جمعه کوهبنان عنوان کرد: این امام همام حتی در خانه خود غریب بود و در نهایت مظلومانه به شهادت رسید و امروز قبر شریف ایشان هم مظلوم است.
وی اظهار کرد: روز بزرگداشت سلمان فارسی یکی از یاران صدیق نبی مکرم اسلام(ص) را در پیش داریم، شخصیتی که عالمانه و محققانه اسلام را با تحمل سختی‌ها پذیرفت و جانانه از اسلام دفاع کرد تا اینکه به جایگاه رفیعی در نزد نبی مکرم و اهل بیت(ع) رسید.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: عده‌ای عوامل دشمن بوده و در صدد شایعه هستند که ما در برخی مسائل به بن‌بست رسیدیم که باید در مقابل آمریکا زانو بزنیم که این بزرگ‌ترین خیانت است.
وی با بیان اینکه ملت ایران به برکت اسلام و با حفظ عناصر معنوی و اقتدار عظمت خود را به دست آورده و دشمن را مأیوس خواهد کرد، تأکید کرد: هیچ بن‌بستی وجود ندارد و مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد، ما با عزم و اراده مردم و مسئولان و استفاده از وجود جوانان نخبه بر مشکلات داخلی فائق خواهیم آمد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha