برگزاری کرسی تلاوت قرآن در دانشگاه آزاد تبریز
کد خبر: 3755264
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در دانشگاه آزاد تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی - اولین کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اولین کرسی تلاوت قرآن کریم امروز 21 مهرماه با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

سعید وحیدی مهر، رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، به همت کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای سال تحصیلی جدید در واحدهای دانشگاهی استان آغاز شده است.

وی از برگزاری دومین کرسی تلاوت قر‌آن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند خبر داد و گفت: کرسی‌های تلاوت به دنبال آشنایی دانشگاهیان با راه‌های کسب معارف قرآنی و ترویج آن و همراه شدن نسل جوان با قاریان ممتاز کشور برگزار می شود که قطعاً برکات فراوانی را به همراه دارد.

وحیدی مهر در خاتمه با دعوت از دانشگاهیان جهت حضور در جلسات قرآن گفت: همراه شدن دانشجویان با کرسی‌های تلاوت در ساختن آینده ایران اسلامی بر مبنای تعالیم الهی و قرآنی می‌تواند اثرگذار باشد و آن‌ها را در برابر هجمه دشمنان مصون بدارد.
انتهای پیام

captcha