روند برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید قزوین نیازمند بازنگری است
کد خبر: 3755268
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

روند برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید قزوین نیازمند بازنگری است

گروه فرهنگی - معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: نحوه برگزاری و تصمیماتی که از قبل برای کنگره داشته‌ایم با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی فعلی، نیاز به بازنگری و مهندسی دارد.

روند برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان نیازمند بازنگری است

به گزارش ایکنا از قزوین، علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین درجلسه‌ هماهنگی فضاسازی کنگره سه هزار شهید که صبح امروز، 21 مهرماه در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌ها نسبت به نصب پوستر و اطلاع‌رسانی مناسب برای کنگره سه هزار شهید استان اقدام کنند.
وی افزود: کمی نسبت به برنامه زمان‌بندی عقب هستیم، همچنین تهیه و ارائه محتوای موردنیاز برای پوسترها و آگهی‌نماها نیاز به هماهنگی مدیریتی دارد که باید با اهتمام هرچه بیشتر مسئولین دبیرخانه انجام شود و با توجه به فرصت کمی که تا برگزاری کنگره باقی مانده نیاز است وقت بیشتری برای آن گذاشته و مطابق زمان‌بندی پیش برویم.
وی تأکید کرد: نحوه برگزاری و تصمیماتی که از قبل برای کنگره داشته‌ایم با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی فعلی، نیاز به بازنگری و مهندسی ارزش دارد، در سال گذشته این تصمیمات با دیدگاه و شرایط دیگری اتخاذشده و نمی‌توان با همان تصمیمات قبلی برای برگزاری کنگره اقدام کرد.
فرخ‌زاد تصریح کرد: می‌توان با استفاده از روش‌های جایگزین کم‌هزینه‌تر و استفاده از ابتکار عمل و ظرفیت‌های موجود مراسم را برگزار و از اجرای طرح‌ها با هزینه‌های گزاف جلوگیری کرد.
وی ابراز کرد: طراحی داخل نمایشگاه و اجرای سقف نیاز به دوام زیاد ندارد و می‌توان با استفاده از لوازم کم‌هزینه‌تر طرح موردنظر را اجرا کرد.
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی امر ازجمله بنیاد شهید، بیشتر همکاری کنند همچنین تشکیلاتی مثل قرارگاه خاتم، بنیاد برکت، آستان قدس و خیرین استان نیز از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام

captcha