اعلام مسیر راهپیمایی 13 آبان در کرج
کد خبر: 3755274
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

اعلام مسیر راهپیمایی 13 آبان در کرج

گروه اجتماعی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی روز 13 آبان در کرج از میدان شهدا به سمت مصلی کرج برگزار می‌شود.

اعلام مسیرراهپیمایی یوم الله 13 آبان در کرج

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در برگزاری مراسم 13 آبان، اظهار کرد: مساجد نقطه آغازین هر حرکتی در جامعه هستند و نقش ائمه جماعت برای دعوت‌ مردم به‌خصوص جوانان در برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان بسیار پررنگ و مهم است.
وی افزود: باید تلاش کنیم که مراسم 13 آبان و روز دانش‌آموز امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، کما اینکه همیشه نهادهای مختلف استان در برگزاری این مراسم نقشی مهم ایفا کرده‌اند و امسال هم با مشارکت آن‌ها تلاش می‌کنیم که این روز تفاوت‌هایی با مراسم‌ پیشین داشته باشد.
این مسئول با تأکید بر اهمیت تلاش برای رفع نواقص در برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان‌ماه گفت: مسیر هرساله راهپیمایی در کرج از میدان توحید به سمت مصلا بوده است، اما چون امسال پیش‌بینی ما بر حضور جمعیت بیشتر در راهپیمایی است برنامه داریم که مسیر برگزاری راهپیمایی از میدان شهدا به سمت‌ مصلای کرج باشد.
روحی یزدی بیان کرد: راهپیمایی یوم ۱۳ آبان از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود؛ چون فعالیت ادارات در آن روز برقرار است و باید کنترل زمان را لحاظ کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه از ظرفیت اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی برای حضور مردم و انتقال مردم به مسیر راهپیمایی استفاده خواهیم کرد، گفت: نیروی انتظامی نیز در مورد امنیتی کردن مسیر و کنترل کردن مباحث نظم و انضباط برای حضور مردم، خبرنگاران و اهالی رسانه اقدامات لازم را انجام خواهد داد و همکاری پلیس راهور را هم مانند هر سال در این روز خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha