صدور ۵ هزار و ۴۰۰ ویزا برای زائران اربعین در همدان
کد خبر: 3755285
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

صدور ۵ هزار و ۴۰۰ ویزا برای زائران اربعین در همدان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان حج و زیارت همدان از صدور ویزا برای ۵ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین در استان خبر داد.

صدور 5 هزار و 400 ویزا برای زائرین اربعین در همدان

محسن ساغرچی، رئیس سازمان حج و زیارت همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه ثبت نام پیاده‌روی اربعین حسینی از روز پنج‌شنبه، ۵ مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون 6 هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای 5 هزار و 400 نفر ویزا صادر شده است.
وی با بیان اینکه هزینه صدور ویزا برای هر نفر، 234 هزار و 875 تومان است، افزود: 33 دفتر زیارتی دارای مجوز حج و زیارت، ثبت‌‌نام زائران اربعین حسینی را برعهده دارند، زائران نیز می‌توانند ظرف مدت ۴۸ ساعت ویزای خود را دریافت کنند.
ساغرچی اشاره‌ای به کاروان‌های عتبات داشت و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 250 کاروان با نظارت این مجموعه از استان به عتبات اعزام شده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ ارز نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است.
رئیس سازمان حج و زیارت همدان ادامه داد: به دلیل افزایش نرخ دلار و بلیت هواپیما نرخ سفر کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات نیز افزایش یافته است و از یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا 2 میلیون متغییر است.
وی یادآور شد: این نکته را نباید فراموش کرد هتل شهر‌های عراق، نجف و کاظمین درجه‌بندی است لذا قیمت کاروان‌های زمینی و هوایی نیز متغییر بوده و این زائر است که خود انتخاب می‌کند از چه سطحی از خدمات کیفی برخوردار شود.
انتهای پیام

captcha