نشست «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود
کد خبر: 3755292
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

نشست «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیر اداره فعالیت‌های دینی، ادبی و هنری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از برگزاری نشست دو جلسه‌ای «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

نشست «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

جمشید ندافی، مدیر اداره فعالیت‌های دینی ادبی هنری جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نشست دو جلسه‌ای «یک ارتباط دوست داشتنی» به ما خواهد آموخت که چگونه با دیگران رفتار داشته باشیم تا بتوانیم آنان را در کنار خود حفظ کرده و در نهایت به یک دوستی پایدار بیانجامد.
وی به اهمیت برگزاری این نشست پرداخت و افزود: با توجه به جذب شدن جوانان به ارتباط در فضای مجازی که بسیاری اوقات باعث آسیب رساندن به نسل جوان و فرهیخته‌ کشور عزیزمان ایران می‌شود، اداره فعالیت‌های دینی ادبی هنری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز در نظر دارد با برگزاری این نشست‌ها جوانان دانشجو را به ایجاد ارتباط صحیح تشویق کند و اصول تداوم بخشی ارتباط ایجاد شده را برای دانشجو تبیین کند.
ندافی یادآور شد: این نشست در دو جلسه با مدیریت علمی و هدایت سیدعبدالله قاسم تبار، عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
مدیر اداره فعالیت‌های دینی ادبی هنری جهاددانشگاهی در پایان گفت: این نشست دو جلسه‌ای در روز دوشنبه 23 مهر و 30 مهر سال 97 ساعت 19 الی 21 در سالن الغدیر دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha