اجرای ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل
کد خبر: 3755293
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

اجرای ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل

گروه معارف - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل در دهه سوم محرم خبر داد.

اجرای ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان اردبیلحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در راستای تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش و با دعوت از اساتید برجسته گفتمان دینی از قم، ۲۰۰ مورد گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی تعمیق باور‌های دینی، رفع شبهات اعتقادی و اشاعه سبک زندگی اسلامی میان جوانان در سطح مدارس را از اهداف گفتمان‌های دینی در مدارس دانست و افزود: این مهم باید در نظام آموزشی کشور و استان به صورت هدفمند پیش رود تا در آینده با مشکلات مختلف روبه‌رو نشویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: به منظور اجرای جلسات گفتمان دینی، هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولان نواحی آموزش و پرورش انجام شد و مقرر شد این گفتمان‌ها در نیمه دوم مهرماه به مدت یک هفته اجرا شود.
حجت‌الاسلام ستوده، به موضوعات گفتمان‌ها اشاره کرد و افزود: فضای مجازی و رسانه، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و نیز قیام عاشورا و محرم، از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی مدارس است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اضافه کرد: با توجه به بروز آسیب‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی در جامعه و برنامه‌ریزی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان، اجرای این گفتمان‌ها می‌تواند در کاهش اثرات سوء آسیب‌ها موثر بوده و باعث آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان شود.
انتهای پیام

captcha