مؤسسه قرآنی «نورالمبین» یاسوج در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3755297
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

مؤسسه قرآنی «نورالمبین» یاسوج در آستانه تعطیلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی نورالمبین یاسوج گفت: این مؤسسه به علت نبود اعتبار و عدم حمایت‌های مالی و معنوی در آستانه تعطیلی است.

مؤسسه قرآنی نورالمبین یاسوج در آستانه تعطیلی

حجت‌الاسلام سرافراز بهتری‌نژاد، مدیر مؤسسه قرآنی نورالمبین یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه از سال 1382 در دو بخش بانوان و آقایان و در همه رده‌های سنی تحت پوشش ارشاد اسلامی با تربیت 3 نفر حافظ کل قرآن تاسیس شده است.
وی روخوانی، روانخوانی، حفظ، تجوید و تفسیر و پوشش 2 خانه قرآنی را از کلاس‌های اجرایی مؤسسه برشمرد و عنوان کرد: برنامه ارتباط خانواده‌ها(30 نفر از مادران خانه‌دار) استقبال ویژه‌ای داشته و هفته ای 2 بار در خانه‌هایشان ختم قرآن و کوهنوردی دارند.
این فعال فرهنگی و تبلیغی در استان کهگیلویه و بویراحمد کلاس‌های قرآنی در روستای سروک، معصوم آباد، محمودآباد، شهرک جهاد، اول جاده آبشار، معلم 2، دارالقرآن امام خمینی(ره) یاسوج و دوره‌های آموزشی و تربیت 200 نفر مربی خانم و آقا در دهدشت، گچساران و یاسوج را از سایر برنامه‌های اجرایی این مؤسسه اعلام کرد.
بهتری‌نژاد نبود مکان، کمبود اعتبار و عدم حمایت‌های مالی و معنوی و نبود تجهیزات را از جمله مشکلات مؤسسه نورالمبین یاسوج خواند و تصریح کرد: حدود 3 ساله که مؤسسه در آستانه تعطیلی است.
وی در پایان یادآور شد: خانواده‌ها اهمیت توجه به قرآن را درک نکردند و نمی‌دانند که شخصیت فرزندانشان خیلی مهمتر است و آسیب‌های اجتماعی امروزی ناشی از عدم تربیت دینی است، ضمن اینکه لازم است خانواده ها به فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام

captcha