4 هزار دانش آموز خمینی‌شهری در برنامه جشن قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 3755315
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

4 هزار دانش آموز خمینی‌شهری در برنامه جشن قرآن شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه دارالقران اهل البیت خمینی شهر گفت: دارالقران اهل البیت خمینی شهر میزبان ۴ هزار دانش آموز در جشن قرآن است.

4 هزار دانش آموز خمینی‌شهری در ویژه برنامه جشن قرآن شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام قربانی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: سلسله کارگاه‌های فنون تخصصی تلاوت اول هر ماه در دارالقرآن اهل البیت خمینی شهر برگزارمی‌شود و اکنون 150 نفر در آن شرکت می‌کنند.
مدیر موسسه دارالقرآن اهل البیت خمینی‌شهر افزود: کارگاه‌های فنون تخصصی تلاوت جهت کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی از سوی دشمن که علیه کشور و جوانان انجام می‌شود، بیان کرد: اگر نوجوانان و جوانان با قرآن انس بگیرند، به‌گونه‌ای که قرآن با با گوشت و پوست آنها آمیخته شود، هیچ تفکری بر آنها اثر نخواهد گذاشت.
وی ادامه داد: دارالقران کریم اهل البیت خمینی‌شهر میزبان ۴هزاردانش آموز در جشن قرآنی است و اکثر مسابقات قرآنی با هماهنگی آموزش وپرورش برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف این برنامه کشف استعدادهای دانش آموزان قرآنی است، خاطرنشان کرد: با وجود این مجموعه جذاب، یک خانه بازی بسیار مدرن در حال شکل‌گیری است تا کودکان به این مکان جذب و با آموزه‌های قرآنی آشنا شوند.
مدیر موسسه دارالقرآن اهل البیت خمینی‌شهر افزود: از دیگر طرح‌های قرآنی این موسسه، تاسیس مکتب خانه قرآنی برای کودکان ۳تا۵سال است تا کودکان با قرآن به روش بازی و سرگرمی آشنا شوند.
قربانی در پایان به «پاتوق مادرانه» به‌عنوان یکی دیگر از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه اشاره کرد و گفت: جلسه‌های این محفل با حضور اساتید کشوری مانند استاد دهنوی و حجت‌الاسلام فرحزاد در هر هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha