افزایش ۳۲۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت به زائران رضوی در روز اربعین
کد خبر: 3755326
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

افزایش ۳۲۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت به زائران رضوی در روز اربعین

گروه اجتماعی - مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد از افزایش ۳۲۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده در راستای جابجایی زائران و مجاوران حرم رضوی همزمان با روز اربعین خبر داد.

افزایش 320 دستگاه اتوبوس جهت خدمت به زائران رضوی در روز اربعین  
عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با روز اربعین مصادف با سه شنبه، هشتم آبان ماه، با توجه به اینکه پیک زائر است خدمات حمل و نقل شهری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: به منظور تسهیل رفت و آمد در مسیر حرم مطهر رضوی تعداد 320 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده علاوه بر ناوگان موجود در روزهای عادی برای زائران و مجاوران راه‌اندازی می‌شود.

اتحادی اظهار کرد: سرویس‌دهی از 5 پایانه میدان شهدا، میدان بیت‌المقدس، چهارراه خسروی رو به روی بانک تجارت، پایانه شهید گمنام و پایانه مصلی به سمت چهارراه چمن صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در خصوص ساعت آغاز سرویس دهی ناوگان فوق العاده گفت: مدیریت در این بخش به صورت میدانی است اما ساعت سرویس‌دهی معمولا قبل از نماز ظهر یعنی در زمانی که تقاضای سفر زیاد می شود آغاز خواهد شد.

وی افزود: از مردم تقاضا می‌شود جهت رفاه حال مسافران نیز از ورود ادوات مذهبی به داخل اتوبوس خودداری کنند همچنین با توجه به حجم بالای ترافیک در این روز از وسایل حمل و تقل عمومی برای سفر به هسته مرکزی شهر استفاده نمایند.

انتهای پیام

captcha